Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



20.2.08

Superblij met deze vroege verjaardagskado's!!!!



Tja, wat kan ik toch blij zijn met ouwe rotzooi, hahaha...ik was hier al zooolang naar op zoek, maar vaak erg duur, niet compleet en ver weg, dus ook nog eens hoge verzendkosten....
Maar blijven speuren op Marktplaats enzo tot je ze tegenkomt. En als je moeder dan op hetzelfde moment vraagt of ik nog iets voor mijn verjaardag wil en als de verkoper dan ook nog eens bij haar op de hoek woont....niet moeilijk!!!! De bussen zijn wel via de post gekomen, dat was een andere aanbieder, maar zoooo goedkoop dat ik daar niet over hoefde na te denken.... Maar vooral die koek"trommel" met snijplankje erin, geweldig!!!!!

2 reacties:

Anoniem zei

Had dat even eerder gemeld!!!!! Ik heb ze ook gehad..... Maar ik heb ze verkocht op de rommelmarkt. Maargoed, je hebt ze nu in ieder geval... Ik heb nog wel de huishoudspaarpot......

Groetjes,
Sandra

Pamela zei

Van die spaarpot heb ik er ook nog twee, de een duidelijk een stuk ouder dan de ander. Een van de twee heeft nog de sleutel, maar ik weet zo even niet welke... Ze staan in de kast en ik doe er eigenlijk niets mee. :-)

Groetjes, Pamela