Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



9.7.08

Hotel Attiki....van ons?!?!?!?!

Sinds een paar dagen zijn we in de zevende hemel...bijna....we hebben een hotelletje gezien op Rhodos. Helemaal wat we willen. Zes kamers, 15 tafels.....en het is te huur! Kopen gaan we niet redden, sinds ze een tijdje terug geen 100% financiering meer geven, dus dit is echt een buitenkans!

Uiteraard zijn we erg enthousiast en misschien blind voor de negatieve punten. Maar er zijn dan ook zo ontzettend veel positieve punten! Er is al een contract met een reisorganisator, er is een license voor het restaurant, de locatie is super, de gasten zijn cultuurzoekers en de huur is niet zo hoog.... Kortom, doen maar he?

Ik heb ondertussen gebeld met de makelaar en we kunnen helaas niet iets van een optie nemen ofzo, we zullen zelf langs moeten komen, dat kunnen we pas op 11 augustus, want dan zijn we er. Het is natuurlijk wel het eerste wat we gaan doen, hihihi.....

Ik hoop over een paar weken hier wat meer nieuws over te hebben!!!!!




5 reacties:

Unknown zei

Ziet er echt heel leuk uit!!!
Ga je dan daar wonen???

Groetjes, Astrid

Anoniem zei

Errug leuk...... Ben benieuwd... Kan ik tegen die tijd natuurlijk al je scrapspullen gaan bestellen en naar je toe sturen.... hihi Maarre, altijd handig een adresje in het buitenland....

Liefs,
Sandra

Hinke zei

Wow, dat ziet er super uit hoor.
Wat kost een arrangement bij jullie ;-)

Groetjes
Hinke

Pamela zei

Jeetje wat een kans! Is het niet genoeg kans om er eerder voor te vliegen? Ik zou thuis niet meer rustig kunnen zitten hoor! Ik duim heel hard voor jullie en hoop dat jullie deze droom waar kunnen maken. Dan komen we graag een keer naar Griekenland toe.

Fijne vakantie en heeeeel veel succes!
Pamela

Ben zei

Ik werk op Rhodos voor twee nederlandse reisorganisaties. Ik zoek voor onze gasten een leuk, betaalbaar hotel in Old Rhodos-town, telkens voor 1 of 2 nachten. Hebben jullie dit hotel al "overgenomen" en wat zijn dan de prijzen in 2009?
Groet,
Ben