Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



25.6.08

Eindelijk, alle schoolfoto's binnen....




Vanmorgen kwam de buurman met de schoolfoto's van Dafni en Dymion, omdat Dymion ziek is (weer een pseudokroep aanval gehad) hebben zij Phaidra naar school en Dafni naar de PSZ gebracht vandaag. En daaaaaaar lagen de foto's klaar!!! Gelukkig mochten ze ze meenemen en kan ik en nu dus iedereen ervan genieten...
Die van Phaidra hadden we al een tijdje, maar van de kleintjes dus nog niet.... Ik ben er zoo blij mee, want ik vind ze geweldig. Er zit ook nog een foto bij van Dafni en Dymion samen, maar die vind ik niet zo super, dus die vlop laat ik nog maar even dicht, eerst maar eens zien wat Richard daarvan vindt....

1 reacties:

Anoniem zei

Wat een knapperd is Dymion toch he.... smelt.... De meiden staan er ook heel erg leuk op... Het zijn alle drie schatjes...

Gr. Sandra