Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



19.8.07

De meisjes uit logeren!!!

Dit weekend waren de dames allebei naar "Oompie en Ons" in Almere. Een eind weg en dan ook nog een heel weekend. Gelukkig waren ze samen, al zal dat wel vreselijk druk zijn geweest. Hier was het heerlijk rustig. Echt even op adem komen. Echt veel hebben we niet gedaan. Wel vrijdagmiddag nog even naar Dolls geweest, nadat we de meiden hadden achtergelaten bij mijn moeder en Hans.
Flinke stapel papier ingeslagen maar leuke dingetjes vond ik er niet. Ik krijg een andere stijl geloof ik en ik wil echt het liefst nog een keer naar Katwijk. Maar ook dat is niet in de buurt en daar heb ik helaas niemand wonen, hahaha...
De meiden zijn nu weer terug maar ze hebben het onwijs naar hun zin gehad. MacDonalds, tuincentrum, Apenheul (!!!) dus ze lagen vandaag ook lekker vroeg op bed, want ze waren mega vervelend toen ze vandaag weer teruggebracht werden. Maar toch is het wel weer leuk om ze hier te hebben. Het blijft altijd spannend hoor.

0 reacties: