Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



8.7.07

Het nieuwe Timotei meisje????

Gisteren dus naar de receptie geweest. Natuurlijk hadden de meisjes hun "trouwjurkjes" aan, van opa's bruiloft. Ze zagen er weer zo mooi uit!!!!
Het was een heel erg mooie locatie en het weer was echt schitterend. We zaten dan ook lekker buiten en er waren meer kindjes, dus onze meiden vermaakten zich prima. Er was een groot veld achter het terras, waar ze lekker konden rennen.
Op een gegeven moment waren de meiden daar samen, dus dat was echt een Kodak-moment!!! Dafni wilde niet zo erg op de foto, maar ik heb stiekem toch een paar leuke plaatjes geschoten. Ik vind Phaidra echt zo'n "timoteimeisje", hihihi...

0 reacties: