Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



7.6.07

Iets tegen mijn verstrooidheid...

Is er wel iets tegen te doen? Ik vergeet op het moment echt alles, waardeloos is dat.... en nu heb ik toch iets leuks gemaakt, het is nog niet helemaal af, want er moet nog een kalendertje aan en nog kladblaadjes, maar het idee is er....
Nu nog een mooi plekje vinden, want Richard vond hem zooo mooi, dat ie een prominent plekje mag krijgen!!!!

2 reacties:

Ingrid zei

Wow! Dat ziet er gaaf uit. Wat een leuk idee. Kan me voorstellen dat het een mooi plekje krijgt. Alles verder goed met jou?

L4a zei

Hey Ingrid, wat leuk, ja hier gaat alles super joh... en jij lid van DT van Dolls zie ik op je blog staan, wat gaaf!!!!!!!!!!!!!