Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



11.10.06

Vandaag helemaal niks gescrapt!!!

Vandaag hadden we visite dus heb ik niks gescrapt.... wel heb ik foto's uitgezocht voor een vriendin om voor haar een canvas te maken. Geen opdracht, maar als dank voor de vele, vele jongenskleertjes die we hebben gekregen van haar!!! Gaat leuk worden, ze heeft zo'n heerlijk knulletje, dankbaar fotografeeronderwerp!
Ook Opa Dam kwam onverwacht "een bakkie doen", dus de meiden waren helemaal in hun nopjes, en Dymion ook, want die heeft echt met Opa Dam gelachen!!!

's Middags belde het laatste verhuisbedrijf, we hadden gehoopt dat dit erkende verhuisbedrijf een beetje gunstige offerte zou uitbrengen, helaas waren ze de duurste van alledrie! En hij had al wat van de prijs afgedaan zei hij, en ze konden niet op 28 november, alleen nog op de 30e... ik heb maar bedankt.

Dus.... we gaan maar voor het "niet erkende" verhuisbedrijf.... vooruit dan maar.... verder ben ik nu nogal errug moe, na de zoveelste gebroken nacht...

0 reacties: